شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

باربری بارگستر

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

هزینه باربری و اسباب کشی

تصور اغلب افراد این است که در صورت استفاده از خدمات یک شرکت باربری حرفه ای هزینه اسباب کشی افزایش میابد اما یک شرکت اتوبار به دلیل داشتن تخصص های لازم،صرفه جویی زیادی در مدت زمان اثاث کشی خواهد نمود. همچنین شرکت هایی مانند باربری تهران احتمال آسیب به اثاثیه را کاهش میدهد.

حمل اثاثیه سنگین

حمل برخی از لوازم نیاز به مهارت و تخصص زیادی دارد. بطور مثال حمل گاو صندوق ، جابجایی لوسترهای بزرگ و حجیم ، حمل و بسته بندی پیانو و لوازم برقی حساس می تواند برای افراد عادی چالشی بزرگ محسوب شود و در صورت اشتباه هم به خود شخص و هم به وسیله مورد آسیب زیادی وارد شود.حمل لوازم و اثاثیه حساس خود را به بهترین اتوبار تهران بسپارید !

اتوبار و باربری نیاوران تهران

اتوبار باربری نیاوران

با توجه به حساسیت حمل و نقل و جا به جایی وسایل در این منطقه ما با ارائه خدمات نوین اتوبار و باربری در منطقه نیاوران به شما کمک می کنیم تادبا استانداردترین روش ها وسایل خود را بسته بندی کرده و از کوچکترین خسارات جلوگیری نماییم .

یکی از فاکتورهای مهم انتخاب اتوبار و باربری مطمئن مجوز دار بودن شرکت های حمل و نقل و باربری است این حائز اهمیت است که ما مجوزهای لازم را زیر نظر ناوگان حمل و نقل کشور اخذ نموده و جزء اولین اتوبارهایی هستیم که برای جذب نیروها و کادرمان از جذب چند مرحله ای و با گذشتن از فیلنرهای گوناگون استفاده می نماییم .

اگر به دنبال اتوباری هستید که یک اسباب کشی خاطره انگیز را برای شما رقم بزند مطمئنا این نکته برای شما اهمیت خواهد داشت که

وسایل تان در حین جا به جایی بیمه شده باشد تا با کوچکترین خسارت از این مزیت شگرف استفاده نمایید

ما در اتوبار باربری نیاوران مجهز به ۱۰ دستگاه ماشین مخصوص حمل بار بوده و با توجه به نیاز شما و حجم وسایل تان بهترین وسیله نقلیه را در اختیار شما قرار می دهیم به این صورت مقرون به صرفه ترین راه را برای اسباب کشی در دسترس خواهید داشت .

جالب است بدانید که با معرفی اتوبار باربری آنلاین بار شعبه نیاوران به همکاران دوستان و آشنایانتان در حمل و نقل بعدی ۳۰ درصد تخفیف دریافت خواهید کرد

ما جزء معدود شرکت هایی هستیم که به جز خدمات رسانی در کلیه مناطق تهران بزرگ در تمام ایران اسلامی نیز خدمات رسانی می نماییم

پس با اعتماد به ما و استفاده از خدمات این شرکت با تجربه حمل و نقلی رویایی را متصور شوید .

شما لایق بیشترین احترام هستید و ما نسبت به این مهم بسیار حساس و محتاط عمل نموده و می نماییم کارگران و پرسنل با ادب و آموزش دیده در اختیار شما قرار داده شده تا بهترین نتیجه در اسباب کشی شما حاصل شود

اگر بخواهیم اتوبارآنلاین بار شعبه نیاوران را از نظر قیمت و هزینه با دیگر اتوبار باربری های همکار مقایسه کنیم صد درصد به این نتیجه می رسیم که هزینه پرداختی شما نسبت به خدمات دریافتی تان بسیار اندک و ناچیز است.

بزرگان و گذشتگان ما سخنان ارزشمندی را برای ما باقی گذاشته اند :

“کار را باید به کاردان سپرد”

این سخنان باعث شده تا با تلاش های شبانه روزی و کسب تجارب چندین ساله در زمینه اتوبار باربری در بین شما مشتریان شناخته شویم

سرعت عمل شاید در کارهای دیگر به صورت محسوس اهمیت نداشته باشد.

ولی این مهم در کار ما واضح است که از درجه اهمیت بالایی برخوردار است .

نوع بسته بندی ها به صورت تخصصی برای پرسنل ما طی آموزش های تخصصی آموزش داده شده و از جدیدترین و حساب شده ترین روش ها در خدمات رسانی به شما بهره گیری می شود .

خداوند را شاکریم به خاطر اعتماد شما

باربری ،اتوبار ارائه دهنده بهترین سرویس های ویژه حمل بار وسایل خانه واداره
با بهترین کامیون های مسقف وپتودار جهت انجام هر نوع اثاث کشی لوازم منزل و اداری اماده همکاری است.

باربری برای اثاث کشی لوازم و اثاث شما با هر شکل، اندازه، و وزنی اماده است. تا بدون خستگی و تاخیری بار شما را در سراسر تهزان و شهرستان ها هم جابجا کند.

با خدمات باربری و اتوبار سریعترین و بهترین تجربه اثاث کشی را در بزرگ اتوبار و باربری تهران تجربه کنید.
یک باربری بدون سر و صدا و خسارت به لوازم و اثاث منزل خود را این با باربری تجربه کنید.این باربری سریعترین باربری در تهران و سراسر ایران است. این باربری با توجه به اهمیت و ارزشی که برای شما همشهریان گرامی ساکن سراسر کشور ارج می دهد.

بهترین و تمیز ترین خدمات باربری و توبار را رای شما همشهریان گرامی انجام می دهیم.
باربری به پاس احترام به حقوق شما همشهری گرامی ساکن در سراسر کشور و تهران با خرید تجهیزات و ملزومات جدید باربری و اتوبار خود را برای خدمت رسانی مناسب به شما همشهری گرامی ساکن در تمام نقاط تهران اماده می کند. باربری و اتوبار در با بهترین کیفیت و به صورت تضمینی برای شما همشهری گرامی انجام خواهد داد. باربری در تهران با بهترین تجربه حمل بار در کل مناطق تهران با بیش از 30 سال تجربه باربری و اثاث کشی که می تواند به بهترین شکل لوازم ارزشمند و قیمتی شما را انجام دهد. کامیون های این باربری در تهران بهترین هستند کامیون های لوکس و مدرن ما برای حمل لوازم و اثاث شما مکانی امن و ایمنی را فراهم کرده است. باربریبا تهران با بسته بندی لوازم و اثاث شما انتقال سریع و بدون شکستن لوارم محل کار و منزل شما را تضمین می کند با ما همراه باشید.

این باربری تهران از چه نوع کامیون باربری استفاده می کند؟
اعم از خاور، وانت، نیسان، تریلی، و شهرستان رو ، وتخصص در باز و بسته کردن یخچال های خانگی وصنعتی،بوفه،تردمیل،تختهای بغل بازشو،با کارگران خوب و عالی وباتکنولیژی در آماده خدمت رسانی است. باربری با توجه به تغییرات و به روز شدن امکانت و تجهیزات باربری همواره می کوشد تا خود را با این تغییرات منطبق کرده و بهترین خدمت را به شما همشهریان گرامی ارائه دهد. باربری|باربری با ناوگانی مجهز و اماده در جهت رفاه حال شما همشهری گرامی می کوشد تا در زمینه باربری و اثاث کشی راحت و اسوده خاطر یاشید. باربری بهترین باربری در با کارگرانی ماهر و اماده است. باربری با تمام توان و قدرت با استفاده از کارگران جوان و نیرومند و با سلیقه در زمینه اثاث کشی وباربری اماده هستیم که با تمام توان به شما خدمت نماییم. باربری با افتخار اعلام می دارد که در بین تمام باربری های بهتر و سریع تر عمل می کند این باربری با دارا بودن بیش 80 شعبه فعال با کادری حرفه ای و تعداد زیادی خودرو می تواند هر نوع اثاث و باربری را از وانت گرفته تا خودروهای سنگین جابجا می کند. باربری |باربری می کوشد تا با راه اندازی شعب مختلف سطح خدمت رسانی به شما همشهری گرامی را تسریع و بهبود دهد. ما به دلیل بازخوردهای خوبی که از شما همشهری گرامی ساکن در بزرگ گرفته ایم اکنون در صدر تمام باربری های فعال در در لینگ اول قرار داریم و این مایه سربلندی و افتخار ما در باربری |باربری است. شماره ۰۹۱۲۹۶۲۴۲۱۳رابط ارتباطی بین شما همشهری گرامی و باربری|باربری تهرات است. گروه تلگرامی ما برای مشاوره با شما همشهری گرامی ساکن در برای حمل باری به شهرستان و تمام مناطق تهران اماده همکاری است. این باربری را همیشه در شرایط سخت باربری و اثاث کشی کنار خود بدانید و دیگر دغدغه و نگرانی قصد باربری و اثاث کشی نداشته باشید چون ما در کنار شما هستیم . این باربری با ارائه خدمات باربری از خانه تا خانه جدید اثاث و لوازم شما را از خانه شما به هر خانه دیگر در تهران و شهرستان که باشد فقط با یک تماس جابجا می کند. تخصص ما انجام باربری و اتوبار سریع و تمیز در تهران بزرگ است.

اتوبار محمودیه

باربری در محدوده محمودیه در زمینه باربری شهری و بین شهری ضمن سپاس گزاری و قدردانی از اعتماد و انتخاب شما هموطنان گرامی، خدمات خود را بصورت محمودیه و در تمامی روزهای سال با نرخ مناسب پایین تر از هزینه کارشناسی ارائه می نماید.

معتقد است که بهترین راه موفقیت مادی و معنوی احترام و رعایت حقوق شهروندان است و همواره در تلاش است که کیفیت خدمات باربری و حمل و نقل در منطقه محمودیه را در بالاترین سطح مممحمودیه ارائه نماید تا خستگی ناشی از یک اسباب کشی و حمل و نقل را بدست فراموشی بسپارید.ما در امر اسباب کشی شما از نیروهای مجرب و با تعداد مناسب جهت حمل بار شما بهره می گیریم.

تماس با شرکت حمل و نقل و باربری در محدوده محمودیه ارائه دهنده برترین خدمات حمل و نقل شهری و باربری در منطقه محمودیه سریع ترین و آسان ترین راه حل برای جابجایی آسان و بدون استرس است.شما با برنامه ریزی به راحتی می توانید هزینه های سنگین حمل و جابجایی اثاثیه منزل را به حداقل مممحمودیه برسانید.شناخت کامل پرسنل ما به محله های مختلف تهران باعث سرعت در ارائه خدمات ما است.

اگر قصد باربری یا اسباب کشی دارید و تجربه کافی در این زمینه ندارید و یا می خواهید وسیله ای را از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل محمودیهید و یا به هر دلیلی نیاز به خدمات حمل و نقل در محدوده محمودیه دارید، باربری در منطقه محمودیه با بهترین و مجهزترین خودرو های مسقف و متنوع کامیون و کامیونت و وانت بار و نیسان حمل بار و اثاثیه آماده خدمت رسانی به شما شهروندان عزیز تهرانی می باشد.کافی است تنها زمان اسباب کشی را تعیین محمودیهید.

بسته بندی وسايل در اسباب کشی

باربری محمودیه مفتخر است با استفاده از جدیدترین فناوری‌ ها و موارد اولیه شامل انواع پکیج‌ ها و بسته‌ بندی‌ ها متنوع و در سایزهای مورد نیاز به همراه متخصصان آموزش‌ دیده، در انجام این کار و رفع این مشکلات شما را یاری رسانند. با ارسال درخواست خود به صورت تلفنی، کارشناسان ما بهترین پک را بر حسب نیاز شما انتخاب می محمودیهند.

خدمات بسته بندی ما شامل بسته بندی انواع وسایل منزل و کالاهای حساس و شکستنی همچنین لوازم منزل چون مبلمان، محمودیه و ماشین لباس شویی و سایر لوازم است.بسته بندی مناسب اسباب ادارات و شرکت ها با بهترین کیفیت و استحکام جهت جایجایی نیز از جلمه دیگر خدمات باربری محمودیه است.

دقت در انجام بسته بندی مناسب هم موجب سهولت در جابجایی اثاث منزل و هم موجب سرعت در اسباب کشی منزل می شود و حتی در سهولت چیدمان پس از اسباب کشی نیز موثر خواهد بود.استفاده از جعبه های کارتن با کیفیت عالی باعث حفظ و جلوگیری از آسیب دیدن اثاثیه خواهد شد.
باربری منزل

اتوبار دروس

باربری و اتوبار دروس

دفتر اتوبار و باربری دروس

باربری و اتوبار دروس تهران آماده سرویس دهی به تمام نقاط تهران می باشد و همچنین دارای خاورهای بزرگ و وانت شبانه روزی، دارای بیمه نامه، دارای لوازم بسته بندی و باکارگران ورزیده آماده ارائه هرگونه خدمات باربری در کوتاهترین زمان ممکن به همشهریان تهرانی ساکن در منطقه دروس می‌ باشد.

داشتن کادری مجرب و با تجربه و متخصص و با حس مسئولیت پذیری فراوان

تمامی نرخهای تایید شده از طرف باربری دروس زیر نظر مستقیم اتحادیه باربری تهران می باشد و طبق مصوبه های تایید شده از طرف باربری می باشد. باربری و اتوبار دروس

اتوبار و باربری دروس سرویس دهی وانت بار و نیسان بار را نیز برای شما فراهم کرده است. شما عزیزان می توانید برای کرایه وانت بار با وانت تلفنی ما تماس بگیرید.

باربری دروس | وانت بار دروس | نیسان بار دروس | نرخ باربری | باربری

ما در باربری و اتوبار دروس همیشه یک راه حل داریم:

آیا لوازم شما شامل کالاهایی هستند که نیاز به مراقبت بیشتری دارند مانند کالاهای سنگین و شکننده، کالاهای پزشکی، حساس به دما و یا حیوانات خانگی؟ نگران نباشید اتوبار و باربری دروس همواره خدمات باربری و راه حل های مناسبی را برای هر شرایط در نظر گرفته و ارائه می کند. وانت بار دروس

باربری وطن شوش

نظرات کاربران در رابطه با باربری وطن

1- خیابان شوش باربری وطن ، جایی بی کلاس ، بی نظم ، کثیف و بدون هیچ نظم و بدور از شئونات انسانی ، باری که ارسال میکنید هیچگونه تضمین و بیمه ای در رابطه با اجناسی که ارسال میکنید ندارند.عکس نمونه قبض صادره از ارسال بار که هیچ مشخصه ای ندارد.

2- شرکت ما هر بار باری رو با باربری وطن برای شهرستان و مشتریهاش ارسال کرده به مشکل خورده خود بنده به شخصه 8 بار بارهای مختلفی رو برای شهرستان های مختلف ارسال کردم چون فکر میکردم باربری وطن بزرگترین باربری هست و اسم رسمی داره و بیمه داره و امینه مردمه و کالا ها رو درست میرسونه اما اشتباه میکردم واقعا باربری بدی هست و اصلا بارها رو سالم به دست مشتریان نمی رسونهاول از نحوه بسته بندی بارهای ما ایراد میگرفتند و میگفتند بسته بندی مشکل داشته بار شکسته یا خراب شده بعد بسته بندی هارو درست کردیم باز هم بارهای مارو داغون شده و بلا استفاده به مشتری تحول میدادند جوری که ما کلی ضرر می کردیم هفته پیش سه تا بار ارسال کرد همکارم همه بارها اسیب دیده و داغون شده و قابل استفاده نیست و باز مشتری شکایت داره جالب اینجا است به هرشماره ای از باربری تماس میگیرم فقط مارو پاس کاری می کنند و جواب درستی نمیدهند باربری یه مسئول درست و سالم و باشعور و دلسوز که به مردم جوابگو باشه نداره به قول خودشون بارها بیمه است اما زورشون میاد از بیمشون هزینه کنند و خسارت بار مردم رو پرداخت کنند به هر بهانه ای ادم رو میپیچونند و جوابگو نیستند به نظر من مزخرف ترین و دزد ترین و بیخود ترین باربری ایران همین باربری وطن هست من به همه همکاران و مشتریان و هم صنف های خودمون این موضوع رو اعلام کردم کسی دیگه از این باربری برای ارسال بار استفاده نمیکنه اونها هم مثل ما از این باربری شاکی هستند.

3- ما همیشه از باربری وطن استفاده میکنیم برا فرستادن اجناسمون واقعا سری و کامل ارسال میکنن.. تشکر از کارکنانشون

4- بزرگترین سیستم ارسال خرده بار در ایران با سیستم خیلی سنتی! و کاملا شوشی!! مناسب بارهای ارزان و حجیم.
برای بیشتر جاهای ایران سرویس داره و تقریبا تمام کسانی که ارسال کالا به شهرستان دارن باهاش آشنا هستن.

5- بدترین باربری از لحاظ نظم وارسال بار در بین باربری های منطقه شوش وپرسنل بد دهان وبی ادب

6- بسیار بی مسئولیت هستند. یک بار چند عدد تجهیز ابزاردقیق فرستادیم برای کالیبراسیون با این باربری، گم شد، بعد از یک ماه و نیم پیگیری توی انبار شماره ۲ پایین میدان بهشتی بود

7- کاملا راضی هستم به موقع و سر وقت بار رو میرسونند. بنظر برخی از افراد دوست وجهه این باربری رو خراب کنن


اتوبار شهرک غرب

حمل و نقل اثاثیه منزل توسط پرسنل متخصص اتوبار نگین تهران این بار در شهرک غرب

شرکت حمل و نقل ما اسباب کشی منازل و اداره ها

بسته بندی و اسباب کشی مدرن و با کیفیت اثاثیه منزل

باربری تهران ما دارای ماشین های VIP و گاری های مخصوص انتقال اثاثیه از خانه به ماشین

باربری شهرک غرب
از این پس در هر نقطه از تهران باشید دیگر اهمیتی ندارد چراکه خدمات اتوبار شرکت نگین بار تهران
روز به روز گسترده تر می شود.
باربری تهرانسر ، باربری ستارخان و باربری زعفرانیه در آینده از شعبه های ما خواهند بود که راه اندازی می کنیم.
همچنین در جنوب تهران حضور داریم اتوبار یافت آباد و اتوبار جیحون در جنوب از شعبه های ما هستند.
اتوبار ما یک خدمتی دیگر را برای همشهری های عزیز در نظر گرفته است،
خدمات مشاوره بسته بندی اثاثیه منزل با اتوبار تهران

باربری منطقه 1

باربری در منطقه 1

باربری در منطقه 1 : شبکه گسترده مجموعه بزرگ باربری طلایی تهران در منطقه یک همراه با سیستم حمل و نقل پیشرفته آسانترین راه حل اثاث کشی برای شما خواهد بود. تجریش، زعفرانیه، نیاوران، قیطریه، منظریه، کامرانیه ، فرمانیه، آجودانیه، جماران و سایر مناطق و محله های منطقه یک تهران. اتوبار طلایی تهران تا انتهای اسباب کشی و رسیدن به آرامش در کنار شما خواهد بود تا خاطره ای خوش از تجربه سخت را برای شما یادگار بگذاریم. با ما تماس بگیرید تا تفاوت در خدمات باربری را احساس کنید.

22717280 - 22880867

شهرک غرب

شرکتهای باربری در شهرک غرب

شرکتهای باربری معتبر در محدوده شهرک غرب - کوی نصر - منطقه 2 شهرداری تهران

معرفی شرکتهای باربری در شهرک غرب

باربری VIP تهران

اتوبار VIP تهران مفتخر است که در طول بیش از سی سال فعالیت مداوم خود در زمینه باربری شهری و بین شهری همواره رضایتمندی مشتریان خود را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و تمامی تلاشهای خود را معطوف به ارائه خدمات هرچه بهتر در حد عنوان بهترین باربری تهران خواهیم کرد.

باربری شهرک غرب

باربری تکبار تهران

باربری تکبار تهران : تعرفه مناسب، ارسال به موقع ماشین ، اعزام نیروی ماهر، ارسال بهترین لوازم بسته بندی، دقت و سرعت در انجام کار از ویژگی های بارز اتوبار تکبار تهران است. ما تا رسیدن به آسایش همراه شما خواهیم بود !

باربری در محدوده شهرک غرب

باربری طلایی تهران

اتوبار طلایی تهران یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکتهای باربری و حمل و نقل در تهران است که با ارائه برترین خدمات اسباب کشی ، بسته بندی اثاثیه و باربری در تهران همواره در اندیشه ارتقاء سطح کیفی خدمات خود بوده و با یاری خداوند متعال و شما مشتریان عزیز این مسیر هموار خواهد شد.

باربری شهرک غرب - باربری کوی نصر

باربری بزرگ کاج

باربری تهران متشکل از بهترین و زبده ترین کارگران و پرسنل باربری و بهره مندی از ناوگان باربری مجهز و مدرن، آذرماه 1394 آغاز بکار کرد. اگرچه درنگاه اول بنظر میرسد که این مجموعه مجموعه ای نو پا است، اما همکاری با متخصصین مجرب و انتقال دانش و تجربه این افراد راهگشای مسیر موفقیت ما خواهد بود.

اتوبار شهرک غرب

باربری بارسلون

اتوبار بارسلون با در اختیار داشتن پرسنلی ورزیده، مجرب و متخصص متعهد به کار و با بهره گیری از مدرنترین وسائط حمل و نقل و متخصص در بسته بندی اسباب و لوازم منزل و اداری آماده ارائه خدمت به همشهریان عزیز تهرانی میباشد. رزومه درخشان و قابل اطمینان گروه اجرایی اتوبار بارسلون تجربه شیرین و باورنکردنی یک اسباب کشی منظم و بی دغدغه را با سرعت، دقت و برآورد هزینه ای منصفانه را به شما هدیه خواهد داد

باربری شهرک غرب - باربری در شهرک غرب - باربری تهران - اتوبار شهرک غرب - اتوبار - شهرک غرب - باربری

باربری و اسباب کشی در تهران

اتوبار تهران : با توجه به استقبال گسترده هموطنان عزیز و برنامه توسعه اتوبار تکبار تهران مبنی بر پوشش سراسری تهران این لیست پیوسته در حال بروزرسانی میباشد. آخرین مناطق اضاقه شده به فهرست مناطق تحت پوشش اتوبار تکبار را میتوانید از طریق لینک باربری در تهران مشاهده نمایید.

اتوبار تهران با هدف ارائه هرچه بهتر خدماتی اسباب کشی با قیمتی مناسب آماده خدمترسانی به همشهریان عزیز ساکن تهران میباشد. باربری تهران مفتخر است که در طول بیش از 40 سال فعالیت در زمینه حمل و نقل شهری و اثاث کشی همواره جلب رضایت شما عزیزان را در راس برنامه های خود قرار داده است

خدمات باربری در تهران

  • ماشین باربری مجهز و بزرگ با دیواره های ضد ضربه و راننده مجرب
  • اعزام نیروی متخصص اسباب کشی جهت جابجایی ، جمع آوری و چیدمان اثاثیه
  • بسته بندی حرفه ای و بی نقص با لوازم و وسایل باکیفیت
  • حمل و جابجایی وسایل سنگین نظیر تردمیل و گاوصندوق

اتوبار و باربری تکبار تهران از جمله شرکتهای معتبر و فعال در زمینه حمل و نقل شهری و جاده ایاست که خدمات خود را به صورت شبانه روزی و با تعرفه مناسب ارائه مینماید و مفتخر است که در طول سالها فعالیت خود همواره رضایتمندی مشتریان را جلب کرده است.

مسئولیت پذیری در قبال کار و مشتریان ، دقت و سرعت در انجام کار از جمله ویژگیهای بارز باربری تکبار تهران است و به خود میبالیم که پیشتاز ارائه بهترین خدمات باربری در کشور هستیم. تکبار تهران خدمات خود را در کلیه مناطق تهران بزرگ ارائه مینماید. با ما تماس بگیرید.

باربری مجیدیه - اتوبار مجیدیه

باربری مجیدیه

باربری مجیدیه ارائه دهنده کلیه خدمات اسباب کشی و باربری در تهران با کیفیتی مثال زدنی و قیمتی استثنایی

اتوبار کاج یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکتهای باربری است که خدمات خود را بصورت پکیج کامل اسباب کشی و خدمات مجزا با بهترین کیفیت ممکن و قیمت بسیار مناسب در محدوده مجیدیه تهران ارائه مینماید.

اسبابکشی و باربری در مجیدیه را با خدمات بینظیر اتوبار و باربری کاج تجربه کنید.

خدمات باربری در مجیدیه

  • ارسال پکیج بسته بندی اثاثیه منزل با قیمت مناسب و کیفیت برتر
  • اعزام نیروی متخصص باربری و اسباب کشی
  • ارسال ماشین مدرن و مجهز باربری با راننده کاربلد
  • حمل و نقل و باربری وسایل سنگین نظیر گاوصندوق - باربری مجیدیه
  • مشاوره و راهنمایی در زمینه حمل و نقل و اسباب کشی
  • بسته بندی و باربری شبانه روزی - هفت روز هفته + ایام تعطیل

اگر قصد اسباب کشی و باربری در مجیدیه را دارید ، اتوبار کاج بهترین و ارزان ترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد.

باربری مجیدیه نماد اعتبار و اعتماد

باربری ؤ مفتخر است که طول خدمترسانی به همشهریان عزیز تهرانی همیشه و در همه حال رضایتمندی و رعایت حقوق مشتریان را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده و میکوشد با ارائه برترین خدمات باربری مجیدیه لبخند رضایت را برلبان شما بنشاند و خاطره ای شیرین از یک تجربه سخت را ازخود برجای بگذارد.

12